N-VA gaat samen met u voor een beter Diepenbeek

Op 3 januari 2018, over deze onderwerpen: N-VA: Huis-aan-huisblad

Op zaterdag 14 oktober had onze planeet nog exact één ronde af te leggen voor we in Diepenbeek terug naar de stembus trekken. Ons bestuur heeft van dat symbolisch moment gebruik gemaakt om in een marathonvergadering alle aspecten van dit twaalf maanden durende parcours te bekijken en al enkele belangrijke krijtlijnen vast te leggen. Het is uiteraard nog te vroeg om gedetailleerd te communiceren over het verkiezingsprogramma, de kandidatenlijst en de campagne, maar de volgende informatie willen we u alvast niet onthouden.

Activiteiten gaan gewoon door

Verkiezingsjaar of niet, onze jaarlijkse activiteiten gaan gewoon door, te starten met de brunch op 11 november. De nieuwjaarsreceptie op zaterdag 27 januari wordt deze keer een avondeditie. Ons jaarlijks hoogtepunt, het Vlaams feest op 11 juli, wordt tot slot door het steeds toenemende succes aanzienlijk uitgebreid. Toch is het ook dit jaar weer de boodschap om tijdig in te schrijven. Onze muzikale gasten zijn The Evergreens, The Party Table Band, Domino en Joe Hardy.

Uw mening telt

Al deze activiteiten zijn uiteraard ideale momenten om gedachten uit te wisselen met onze bestuursleden en kandidaten. Uw mening telt en uw opmerkingen en suggesties worden ter harte genomen. Maar er is meer. Tussen 1 november en 30 juni trekken onze bestuursleden de straat op om u enkele korte vragen te stellen. Alle informatie die we op deze manier verzamelen, zal gebruikt worden om ons programma te voeden.

Sluit u aan

Wil u echter nog meer invloed uitoefenen op de richting die onze mooie gemeente volgens u uit moet gaan? Dat kan door lid te worden of door aan te sluiten als bestuurslid bij de grootste politieke formatie van Diepenbeek. U zal er een warme en gemotiveerde ploeg aantreffen. Discussies op het scherp van de snee, verschillende visies over tal van dossiers… Het komt allemaal aan bod. Uiteindelijk komen we altijd tot een eendrachtig besluit. Alleen op deze manier kan een politieke partij succesvol zijn.

Staat deze werkmethode u aan, kan u zich vinden in de grote lijnen van N-VA en kriebelt het om niet langer aan de zijlijn te staan? Geef ons dan een seintje. Het wordt een boeiend jaar.