Marino Renquin

Materiaalmeester

Rik over Marino:

De ideale man om meer beleving te generen in ons mooie Diepenbeek

Marino is getrouwd met Brigitte van elektricien Robert van Bielleke.  Ze wonen in de keistraat en momenteel baten ze brasserie de Ton uit in Alken. Het ondernemen zit Marino in het bloed want al op zijn 18 jaar vestigde hij zich als zelfstandige , tevens was hij spoorwegarbeider. Meer dan 25 jaar was hij voorzitter van de kermisbond. Kermis was dan ook zijn leven. Als derde generatie heeft hij er met zijn ouders en grootouders voor gezorgd dat vele Diepenbekenaren genoten hebben van een rondje op zijn molen of één van zijn andere attracties.

Mensen plezieren en helpen zit in de Geenen van Marino: jeugdbewegingen helpen met materialen, leveren van volkspelen,  levenslijn actie voor VTM, music voor kids, feest voor minderbedeelden, de Ton Claasic ….

U leest het goed, Marino is een volksmens pur sang. Ik ben dan ook blij dat hij zich wil inzetten voor de zelfstandigen en het goed van de Diepenbekenaar. Met zijn kermis- en organisatie ervaring is hij de ideale man om terug meer beleving in Diepenbeek te genereren.