Jan Bynens

Bestuurslid - Gemeenteraadslid - Lid Politieraad

Rik over Jan

Jan Bynens is gehuwd met Paula Claes en is de trotse vader van 3 dochters: Liese, Nele en Anne-Lore. Hij zetelt al 12 jaar in de gemeenteraad. Als werfleider in de wegenbouw is hij vertrouwd met openbare werken en als sportbeoefenaar (lid van een wielerclub) ijvert hij voor de uitbouw van de Diepenbeekse sportinfrastructuur. Verder is Jan als amateur-toneelspeler ook actief in twee Diepenbeekse toneelverenigingen en draagt zo bij tot het culturele leven in Diepenbeek.

Een toegankelijker Diepenbeek en dorpscentrum voor iedereen maar vooral voor schoolkinderen, mindervaliden en senioren vindt hij zeer belangrijk. Het algemeen welzijn van iedereen blijft een prioriteit. Als ouder van een dochter met bijzondere noden weet hij hoe belangrijk dit is!

"Dicht bij de mensen staan, daadwerkelijk iets doen, algemene betrokkenheid is mijn streven! Mijn doel is om een brug/aanspreekpunt  te zijn tussen het beleid (=gemeentebestuur) en de burger!"